Carlo Ginzburg Nedir?
Carlo Ginzburg Nedir?, Carlo Ginzburg Nerededir?, Carlo Ginzburg Hakkında Bilgi?, Carlo Ginzburg Analizi? Carlo Ginzburg ilgili Carlo Ginzburg ile ilgili bilgileri sitemizde bulabilirsiniz. Carlo Ginzburg ile ilgili daha detaylı bilgi almak ve iletişime geçmek için sayfamıza tıklayabilirsiniz. Carlo Ginzburg Ne Anlama Gelir Carlo Ginzburg Anlamı Carlo Ginzburg Nedir Carlo Ginzburg Ne Anlam Taşır Carlo Ginzburg Neye İşarettir Carlo Ginzburg Tabiri Carlo Ginzburg Yorumu
Carlo Ginzburg Kelimesi
Lütfen Carlo Ginzburg Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. Carlo Ginzburg İlgili Sözlük Kelimeler Listesi Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı? Carlo Ginzburg Ne Demek? ,Carlo Ginzburg Ne Demektir? Carlo Ginzburg Ne Demektir? Carlo Ginzburg Analizi? , Carlo Ginzburg Anlamı Nedir?,Carlo Ginzburg Ne Demektir? , Carlo Ginzburg Açıklaması Nedir? ,Carlo Ginzburg Cevabı Nedir?,Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı?,Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı Nedir? ,Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı Ne demek?,Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Carlo Ginzburg Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadınız
Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı Nedir? Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı Ne demek? , Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Demek Ne Demek, Nedir? Tdk'ye Göre Anlamı
Demek kelimesi, dilimizde oldukça kullanılan kelimelerden birisidir. TDK'ye göre, demek kelimesi anlamı şu şekildedir:
Söylemek, söz söylemek - Ad vermek - Bir dilde karşılığı olmak - Herhangi bir ses çıkarmak - Herhangi bir kanıya, yargıya varmak - Düşünmek - Oranlamak - Ummak, - Erişmek - Bir işe kalkışmak, yeltenmek - Saymak, kabul etmek - bir şey anlamına gelmek - öyle mi, - yani, anlaşılan - inanılmayan, beklenmeyen durumlarda kullanılan pekiştirme veya şaşma sözü
Carlo Ginzburg Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadığınız İçin Boş Safyadır
Demek Kelimesi Cümle İçerisinde Kullanımı
Eskilerin dediği gibi beşer, şaşar. - Muşmulaya döngel de derler.
Kamer `ay` demektir. - Küt dedi, düştü. - Bu işe herkes ne der? - Güzellik desen onda, zenginlik desen onda. - Bundan sonra gelir mi dersin? - Saat yedi dedi mi uyanırım. - Kımıldanayım deme, kurşunu yersin. Ağzını açayım deme, çok fena olursun. - Yarım milyon dediğin nedir? - Okuryazar olmak adam olmak demek değildir. - Vay! Beni kovuyorsun demek, pekâlâ! Carlo Ginzburg - Demek gideceksin.
Demek Kelimesi Kullanılan Atasözü Ve Deyimler
- dediği çıkmak - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek
- dedi mi - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin - demek istemek , - demek ki (veya demek oluyor ki) , - demek olmak , - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok - dediği çıkmak , {buraya- - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek i, - dedi mi , {buraya- - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin , - demek istemek - demek ki (veya demek oluyor ki) - demek olmak - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok
Carlo Ginzburg
Carlo Ginzburg Nedir? Carlo Ginzburg Ne demek? , Carlo Ginzburg Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi , Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. İlgili Sözlük Kelimeler Listesi
Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı? Carlo Ginzburg Ne Demek? Carlo Ginzburg Ne Demektir? ,Carlo Ginzburg Analizi? Carlo Ginzburg Anlamı Nedir? Carlo Ginzburg Ne Demektir?, Carlo Ginzburg Açıklaması Nedir? , Carlo Ginzburg Cevabı Nedir? , Carlo Ginzburg Kelimesinin Anlamı?
Carlo Ginzburg | |
---|---|
Doğum | 15 Nisan 1939 Turin, İtalya |
Milliyet | İtalyan |
Mezun olduğu okul(lar) | Pisa Üniversitesi |
Meslek | Tarihçi |
Carlo Ginzburg (İtalyanca: [ˈkarloˈɡintsburɡ] ; d. 15 Nisan 1939), İtalyan tarihçi ve mikrotarih alanının savunucusudur. En çok Montereale Valcellina'dan İtalyan sapkın Menocchio' nun inançlarını inceleyen Il formaggio ei vermi (Peynir ve Kurtlar, Metis Yayınları, 1996) adı eseri ile tanınır.
1966'da, kuzeydoğu İtalya'da on altıncı ve on yedinci yüzyıl Friuli'sinde bulunan benandanti vizyoner halk geleneğinin bir incelemesi olan The Night Battles'ı yayınladı. 1989 tarihli Ecstasies: Deciphering the Witches' Sabbath adlı kitabıyla erken modern Avrupa'nın vizyoner geleneklerini inceledi.
Bir romancı olan Natalia Ginzburg ile filolog, tarihçi ve edebiyat eleştirmeni Leone Ginzburg'un oğlu olan Carlo Ginzburg, 1939'da İtalya'nın Torino kentinde doğdu. Tarihe olan ilgisi, tarihçiler Delio Cantimori ve Marc Bloch'un çalışmalarından etkilendi. 1961'de Pisa Üniversitesi'nden doktora derecesi aldı. Daha sonra Bologna Üniversitesi, California Üniversitesi, Los Angeles (1988–2006) ve Scuola Normale Superiore di Pisa'da öğretmenlik pozisyonlarında bulundu. İlgi alanları İtalyan Rönesansı'ından erken modern Avrupa tarihine, sanat tarihi, edebiyat çalışmaları ve tarih yazımı teorisine katkıları arasında değişmektedir.[1]
1979'da Ginzburg, Papa II. John Paul'den Engizisyon Arşivlerini açmasını resmen talep etti. Vatikan hemen bir açıklama yapmadı. Ancak, 1991 yılına kadar sınırlı bir akademisyen grubuna erişim izni verildi. Ocak 1998'de arşivler resmi olarak "nitelikli araştırmacılara" açıldı. Kardinal Ratzinger (daha sonra Papa XVI. Benedict oldu), Ginzburg ve 1979 tarihli mektubunun Vatikan'ın bu arşivleri açma kararında etkili olduğunu belirtti.[2] Ginzburg'un dönem hakkında bir yargıya varmak için istatistikleri kullanma konusunda şüpheleri vardı. Ginzburg, "Birçok durumda kanıtımız yok, kanıtlar kayboldu" dedi.[3]
Ginzburg, Ocak 2002'de Paul Ginsborg, Marcello Flores, Sergio Luzzatto, Claudio Pavone, Enzo Traverso gibi isimlerle birlikte, Adalet Bakanı Clemente Mastella tarafından sunulan ve Holokost inkârını yasaklayacak bir yasa tasarısının reddedilmesi çağrısında bulundu. Değiştirilen yasa tasarısı nihayet kendisini nefret söylemine ilişkin pekiştirici cezalarla sınırladı.
2010 Balzan Ödülü'ne layık görüldü ve 2013'te Amerikan Felsefe Derneği'nin Uluslararası Üyesi seçildi.[4]
The Night Battles and Ecstasies'de Ginzburg, bazı Avrupa cadı zulümlerinden benandantilere ve Avrupa'daki şamanik kültlerin bir alt tabakasının kanıtı olarak tanımladığı çok çeşitli uygulamalara kadar karmaşık bir yol izledi. 1999 tarihli The Judge and the Historian adlı çalışması ile, Adriano Sofri davasındaki adaletsizliği ortaya çıkarmaya çalıştı, ancak yeni bir davayı kazanamadı. Kitabı sadece Sofri hakkında değildi, aynı zamanda bir tarihçi tarafından kullanılan bilimsel yöntemlerin genel bir yansımasıydı ve bunların gerçekte ne olduğunu anlamak için tanıklıkları maddi kanıtlarla ilişkilendirmesi gereken bir yargıcın çalışmasına benzerdi. Bu nedenle, erken dönem tarihçiliğinin adli modelinin onu nasıl kolayca doğrulanabilir gerçeklere odakladığını ve bunun sonucunda bireylere veya Lucien Febvre ve Marc Bloch'un Annales d'histoire économique et sociale'de "düzgün tarih" olarak adlandırdıkları şeye odaklanan araştırmalara yol açtığını açıklıyor. History, Retoric, and Proof (1999) adlı kitabında, Aristoteles'in antik retoriği ile Nietzsche'nin modern retoriği arasında bir tezat oluşturuyor.[1]