Super Mario Bros. 2 Nedir?
Super Mario Bros. 2 Nedir?, Super Mario Bros. 2 Nerededir?, Super Mario Bros. 2 Hakkında Bilgi?, Super Mario Bros. 2 Analizi? Super Mario Bros. 2 ilgili Super Mario Bros. 2 ile ilgili bilgileri sitemizde bulabilirsiniz. Super Mario Bros. 2 ile ilgili daha detaylı bilgi almak ve iletişime geçmek için sayfamıza tıklayabilirsiniz. Super Mario Bros. 2 Ne Anlama Gelir Super Mario Bros. 2 Anlamı Super Mario Bros. 2 Nedir Super Mario Bros. 2 Ne Anlam Taşır Super Mario Bros. 2 Neye İşarettir Super Mario Bros. 2 Tabiri Super Mario Bros. 2 Yorumu
Super Mario Bros. 2 Kelimesi
Lütfen Super Mario Bros. 2 Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. Super Mario Bros. 2 İlgili Sözlük Kelimeler Listesi Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı? Super Mario Bros. 2 Ne Demek? ,Super Mario Bros. 2 Ne Demektir? Super Mario Bros. 2 Ne Demektir? Super Mario Bros. 2 Analizi? , Super Mario Bros. 2 Anlamı Nedir?,Super Mario Bros. 2 Ne Demektir? , Super Mario Bros. 2 Açıklaması Nedir? ,Super Mario Bros. 2 Cevabı Nedir?,Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı?,Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı Nedir? ,Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı Ne demek?,Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Super Mario Bros. 2 Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadınız
Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı Nedir? Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı Ne demek? , Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Demek Ne Demek, Nedir? Tdk'ye Göre Anlamı
Demek kelimesi, dilimizde oldukça kullanılan kelimelerden birisidir. TDK'ye göre, demek kelimesi anlamı şu şekildedir:
Söylemek, söz söylemek - Ad vermek - Bir dilde karşılığı olmak - Herhangi bir ses çıkarmak - Herhangi bir kanıya, yargıya varmak - Düşünmek - Oranlamak - Ummak, - Erişmek - Bir işe kalkışmak, yeltenmek - Saymak, kabul etmek - bir şey anlamına gelmek - öyle mi, - yani, anlaşılan - inanılmayan, beklenmeyen durumlarda kullanılan pekiştirme veya şaşma sözü
Super Mario Bros. 2 Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadığınız İçin Boş Safyadır
Demek Kelimesi Cümle İçerisinde Kullanımı
Eskilerin dediği gibi beşer, şaşar. - Muşmulaya döngel de derler.
Kamer `ay` demektir. - Küt dedi, düştü. - Bu işe herkes ne der? - Güzellik desen onda, zenginlik desen onda. - Bundan sonra gelir mi dersin? - Saat yedi dedi mi uyanırım. - Kımıldanayım deme, kurşunu yersin. Ağzını açayım deme, çok fena olursun. - Yarım milyon dediğin nedir? - Okuryazar olmak adam olmak demek değildir. - Vay! Beni kovuyorsun demek, pekâlâ! Super Mario Bros. 2 - Demek gideceksin.
Demek Kelimesi Kullanılan Atasözü Ve Deyimler
- dediği çıkmak - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek
- dedi mi - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin - demek istemek , - demek ki (veya demek oluyor ki) , - demek olmak , - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok - dediği çıkmak , {buraya- - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek i, - dedi mi , {buraya- - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin , - demek istemek - demek ki (veya demek oluyor ki) - demek olmak - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok
Super Mario Bros. 2
Super Mario Bros. 2 Nedir? Super Mario Bros. 2 Ne demek? , Super Mario Bros. 2 Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi , Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. İlgili Sözlük Kelimeler Listesi
Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı? Super Mario Bros. 2 Ne Demek? Super Mario Bros. 2 Ne Demektir? ,Super Mario Bros. 2 Analizi? Super Mario Bros. 2 Anlamı Nedir? Super Mario Bros. 2 Ne Demektir?, Super Mario Bros. 2 Açıklaması Nedir? , Super Mario Bros. 2 Cevabı Nedir? , Super Mario Bros. 2 Kelimesinin Anlamı?
Super Mario Bros. 2 | |
---|---|
Geliştirici | Nintendo |
Yayımcı | Nintendo |
Yönetmen | Kensuke Tanabe |
Yapımcı | Shigeru Miyamoto |
Sanatçı | Tadashi Sugiyama |
Besteci | Koji Kondo |
Seri | Super Mario |
Platformlar | NES, PlayChoice-10, Super NES (SMAS), Game Boy Advance |
Çıkış | NES/Famicom Game Boy Advance |
Tür | Platform |
Mod | Tek oyunculu oyun |
Super Mario Bros. 2 (Japonca: スーパーマリオUSA Sūpā Mario USA), 1988 yılında Nintendo tarafından geliştirilen platform video oyunudur. Oyun, Super Mario serisinin üçüncü oyunu olup 9 Ekim 1988 tarihinde Kuzey Amerika ve sonraki yıl diğer ülkelerde Nintendo Entertainment System için piyasaya sürüldü.[1]
Oyun, Super Mario Bros. oyununun çığır açan başarısını izleyen bir etkinin ürünüdür. Devamlı prototip, birbirini kaldırma ve fırlatma, nesneleri kaldırma ve istifleme ve ekranı yukarı kaydırma gibi iki kooperatif oyuncuya dayanmaktadır. Bu iddialı konsept, Japonya'da Super Mario Bros. 2 olarak piyasaya sürülen ünlü ve zorlu orijinal Super Mario Bros. motoruna daha hızlı bir yükseltme lehine ertelendi. Mario takımı Yume Kōjō: Doki Doki Panic adlı başka bir ara oyun olan prototipin geliştirilmesine devam etti. Mario grafikleri yerine, bu reklam oyunu, Fuji Television'un Yume Kōjō '87 adlı teknoloji fuarının karakterleri ve temaları ile markalandı.[2] Nintendo of America, oyunun Japonya'da satılan Super Mario Bros. 2 oyununun çok sinir bozucu derecede zor olduğunu ve Super Mario Bros.'a çok benzediğini belirtti. Bu nedenle, nihayet orijinal prototipin ilhamını vermek ve ikinci bir resmi devam oyunu oluşturmak üzere Nintendo, Yume Kōjō: Doki Doki Panic oyununu diğer ülkelerde Super Mario Bros. 2 adıyla pazarladı.[3]
Super Mario Bros. 2, ticari bir başarı olarak yedi milyondan fazla kopya satarak Nintendo Entertainment System'in en çok satan dördüncü oyunu oldu.[4] Oyun, daha sonra başka video oyunu konsolları içinde yenilenmiş olarak piyasaya sürüldü.