Fallout 2 Nedir?
Fallout 2 Nedir?, Fallout 2 Nerededir?, Fallout 2 Hakkında Bilgi?, Fallout 2 Analizi? Fallout 2 ilgili Fallout 2 ile ilgili bilgileri sitemizde bulabilirsiniz. Fallout 2 ile ilgili daha detaylı bilgi almak ve iletişime geçmek için sayfamıza tıklayabilirsiniz. Fallout 2 Ne Anlama Gelir Fallout 2 Anlamı Fallout 2 Nedir Fallout 2 Ne Anlam Taşır Fallout 2 Neye İşarettir Fallout 2 Tabiri Fallout 2 Yorumu
Fallout 2 Kelimesi
Lütfen Fallout 2 Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. Fallout 2 İlgili Sözlük Kelimeler Listesi Fallout 2 Kelimesinin Anlamı? Fallout 2 Ne Demek? ,Fallout 2 Ne Demektir? Fallout 2 Ne Demektir? Fallout 2 Analizi? , Fallout 2 Anlamı Nedir?,Fallout 2 Ne Demektir? , Fallout 2 Açıklaması Nedir? ,Fallout 2 Cevabı Nedir?,Fallout 2 Kelimesinin Anlamı?,Fallout 2 Kelimesinin Anlamı Nedir? ,Fallout 2 Kelimesinin Anlamı Ne demek?,Fallout 2 Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Fallout 2 Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadınız
Fallout 2 Kelimesinin Anlamı Nedir? Fallout 2 Kelimesinin Anlamı Ne demek? , Fallout 2 Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Demek Ne Demek, Nedir? Tdk'ye Göre Anlamı
Demek kelimesi, dilimizde oldukça kullanılan kelimelerden birisidir. TDK'ye göre, demek kelimesi anlamı şu şekildedir:
Söylemek, söz söylemek - Ad vermek - Bir dilde karşılığı olmak - Herhangi bir ses çıkarmak - Herhangi bir kanıya, yargıya varmak - Düşünmek - Oranlamak - Ummak, - Erişmek - Bir işe kalkışmak, yeltenmek - Saymak, kabul etmek - bir şey anlamına gelmek - öyle mi, - yani, anlaşılan - inanılmayan, beklenmeyen durumlarda kullanılan pekiştirme veya şaşma sözü
Fallout 2 Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadığınız İçin Boş Safyadır
Demek Kelimesi Cümle İçerisinde Kullanımı
Eskilerin dediği gibi beşer, şaşar. - Muşmulaya döngel de derler.
Kamer `ay` demektir. - Küt dedi, düştü. - Bu işe herkes ne der? - Güzellik desen onda, zenginlik desen onda. - Bundan sonra gelir mi dersin? - Saat yedi dedi mi uyanırım. - Kımıldanayım deme, kurşunu yersin. Ağzını açayım deme, çok fena olursun. - Yarım milyon dediğin nedir? - Okuryazar olmak adam olmak demek değildir. - Vay! Beni kovuyorsun demek, pekâlâ! Fallout 2 - Demek gideceksin.
Demek Kelimesi Kullanılan Atasözü Ve Deyimler
- dediği çıkmak - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek
- dedi mi - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin - demek istemek , - demek ki (veya demek oluyor ki) , - demek olmak , - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok - dediği çıkmak , {buraya- - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek i, - dedi mi , {buraya- - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin , - demek istemek - demek ki (veya demek oluyor ki) - demek olmak - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok
Fallout 2
Fallout 2 Nedir? Fallout 2 Ne demek? , Fallout 2 Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi , Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. İlgili Sözlük Kelimeler Listesi
Fallout 2 Kelimesinin Anlamı? Fallout 2 Ne Demek? Fallout 2 Ne Demektir? ,Fallout 2 Analizi? Fallout 2 Anlamı Nedir? Fallout 2 Ne Demektir?, Fallout 2 Açıklaması Nedir? , Fallout 2 Cevabı Nedir? , Fallout 2 Kelimesinin Anlamı?
Fallout 2 | |
---|---|
Geliştirici | Black Isle Studios |
Yayımcı | Interplay Entertainment |
Yönetmen | Feargus Urquhart |
Yapımcı | Black Isle Studios |
Tasarımcılar | Feargus Urquhart Matt Norton |
Programcı | Chris Jones |
Besteci | Mark Morgan |
Seri | Fallout |
Motor | Fallout Motoru |
Platformlar | DOS, Windows, Macintosh |
Çıkış | 30 Eylül 1998 |
Tür | Kıyamet sonrası dünya |
Mod | Tek oyunculu oyun |
Fallout 2 yapımcılığı ilk oyundaki gibi Interplay tarafından üstlenilen ve yine Black Isle tarafından geliştirilen rol yapma oyunu. 30 Kasım 1998 tarihinde piyasaya sürülen bilgisayar oyunu takipçisi olduğu Fallout'tan daha çok satmayı başarmış, birçok oyun eleştirmeni tarafından tarihin en iyi rol yapma oyunu seçilmiştir.
Oyun yine ilkinde olduğu gibi büyük bir nükleer savaş sonrası harap olmuş dünyada geçiyor. Amerika'nın batı yakasında geçen oyun, San Fransisco, New Reno, Redding, Klamath Falls gibi gerçek yerleşim birimlerini de içeriyor.
İlk oyunda sığınaktan kovulan kahraman kuzeye ilerleyip yanına katılanlarla birlikte büyük vadiler arasında bir köy kuruyor. Bu olaydan seksen yıl sonra, 2241'de, bu köy Arroyo bir kıtlıkla karşı karşıya kalıyor. Köyden seçilen birisi, ki bu da oyuncunun kendisi oluyor, bu kıtlığa karşı GECK adlı cihazı bulması için yollanıyor. Bu cihazın büyük savaş sırasında inşa edilen sığınaklarda saklandığı bilinen, yeni bir şehir yaratmak için gereken her şeyi içeren bir çanta olduğu anlatılıyor. Bu çantayı bulmak için de ilk oyunda kovulduğumuz Vault 13 adlı sığınağı aramak üzere gönderiliyoruz. GECK'i aldıktan sonra köyümüze döndüğümüzde yerinde yeller esiyor. Biraz araştırmadan sonra ENCLAVE'in ari insan ırkı yaratma projesi kapsamında alındıklarını görüyoruz. Ve grubumuzla beraber Arroyo sakinlerini kurtarmak için çabalıyoruz...
İlk oyundaki neredeyse bütün eşyalar korumakla birlikte bunların üzerine bir o kadar daha yeni şeyler ekleyen oyun çarpışma sırasında yapılabilecekleri neredeyse hayal gücüyle sınırlandırmayı başarabilmiştir. Bu daha geniş zırh, silah ve diğer eşya seçeneğinin yanında oyunda etkileşimde bulunabilinecek kişi sayısı da önemli ölçüde artmıştır. Böylece görevlerin artması ve oyun süresinin iki katından fazla artması bir yana, Black Isle oynayanlara ilk kez sonu olmayan bir rol yapma oyunu sunabilmiştir. İlk oyuna göre artan bir diğer unsur ise seviye oldu, ilk oyundaki yirmi birinci seviye sınırlaması genişletilip doksan dokuza kadar çıkarıldı. Böylece oynayanların daha uzun süre zevk alabilmesi sağlandı. Bütün bunlarla birlikte ilk oyunda ciddi, karamsar ve korkutucu hava, popüler kültür referansları ve komik konuşma seçenekleri ile daha eğlenceli hale getirildi. Yanımıza alabildiğimiz kişilerin silah, zırh ve bunları kullanma seçenekleri üzerinde bir hakimiyet hakkı tanımasıyla oyun üzerinde daha çok seçeneceğe sahip olan oyuncular bu kişileri yanlarına alırken ilk oyundakinin aksine karma düzeneği sayesinde kendilerini daha gerçekçi bir ortamda buldular. Karma düzeneğine göre kötü karakterler yalnızca kendileri gibi kötü olan kişilerle birlikte olabilirken, iyi karakterler de aynı şekilde kendileri arasında gruplanabiliyorlar. Böylece aynı gerçek hayattaki gibi önceden yaptığımız seçimlerin karşılığını veya cezasını doğrudan görebiliyoruz. Bu seçeneklere ek olarak ilk oyunda yalnızca görsel olarak var olan arabalardan bir tanesi etkileşimli hale getirebildi ve ana harita üzerinde kullanılabilir oldu. Fallout oynayanların en sevdiği şeylerden biri olan Highwayman rol yapma oyunları arasında bir kült olarak yerini aldı. Oyun ilki gibi yetişkinlere yönelik olmasına rağmen uyuşturucu, fahişelik, argo deyimler ve şiddet daha da arttırıldı. Oyun evlenme, boşanma, mafyaya katılma, şehirler arası siyasi oyunlar düzenleme gibi yeni seçenekler ile neredeyse sınırsız bir özgürlük tanıyabildi.
S.P.E.C.I.A.L. ve on sekiz konudan oluşan beceri sistemi aynen ilk oyundaki gibi korunuyor. Bununla birlikte beceri kısmının sınırı iki yüz yerine üç yüze çıkarılıyor. Perk olarak adlandırılan seviye atladıkça belirli aralıklarda çıkan hediyeler daha çok çeşitleniyor.