38 Studios Nedir?
38 Studios Nedir?, 38 Studios Nerededir?, 38 Studios Hakkında Bilgi?, 38 Studios Analizi? 38 Studios ilgili 38 Studios ile ilgili bilgileri sitemizde bulabilirsiniz. 38 Studios ile ilgili daha detaylı bilgi almak ve iletişime geçmek için sayfamıza tıklayabilirsiniz. 38 Studios Ne Anlama Gelir 38 Studios Anlamı 38 Studios Nedir 38 Studios Ne Anlam Taşır 38 Studios Neye İşarettir 38 Studios Tabiri 38 Studios Yorumu
38 Studios Kelimesi
Lütfen 38 Studios Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. 38 Studios İlgili Sözlük Kelimeler Listesi 38 Studios Kelimesinin Anlamı? 38 Studios Ne Demek? ,38 Studios Ne Demektir? 38 Studios Ne Demektir? 38 Studios Analizi? , 38 Studios Anlamı Nedir?,38 Studios Ne Demektir? , 38 Studios Açıklaması Nedir? ,38 Studios Cevabı Nedir?,38 Studios Kelimesinin Anlamı?,38 Studios Kelimesinin Anlamı Nedir? ,38 Studios Kelimesinin Anlamı Ne demek?,38 Studios Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
38 Studios Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadınız
38 Studios Kelimesinin Anlamı Nedir? 38 Studios Kelimesinin Anlamı Ne demek? , 38 Studios Kelimesinin Anlamı Ne demektir?
Demek Ne Demek, Nedir? Tdk'ye Göre Anlamı
Demek kelimesi, dilimizde oldukça kullanılan kelimelerden birisidir. TDK'ye göre, demek kelimesi anlamı şu şekildedir:
Söylemek, söz söylemek - Ad vermek - Bir dilde karşılığı olmak - Herhangi bir ses çıkarmak - Herhangi bir kanıya, yargıya varmak - Düşünmek - Oranlamak - Ummak, - Erişmek - Bir işe kalkışmak, yeltenmek - Saymak, kabul etmek - bir şey anlamına gelmek - öyle mi, - yani, anlaşılan - inanılmayan, beklenmeyen durumlarda kullanılan pekiştirme veya şaşma sözü
38 Studios Bu Kelimeyi Kediniz Aradınız Ve Bulamadığınız İçin Boş Safyadır
Demek Kelimesi Cümle İçerisinde Kullanımı
Eskilerin dediği gibi beşer, şaşar. - Muşmulaya döngel de derler.
Kamer `ay` demektir. - Küt dedi, düştü. - Bu işe herkes ne der? - Güzellik desen onda, zenginlik desen onda. - Bundan sonra gelir mi dersin? - Saat yedi dedi mi uyanırım. - Kımıldanayım deme, kurşunu yersin. Ağzını açayım deme, çok fena olursun. - Yarım milyon dediğin nedir? - Okuryazar olmak adam olmak demek değildir. - Vay! Beni kovuyorsun demek, pekâlâ! 38 Studios - Demek gideceksin.
Demek Kelimesi Kullanılan Atasözü Ve Deyimler
- dediği çıkmak - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek
- dedi mi - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin - demek istemek , - demek ki (veya demek oluyor ki) , - demek olmak , - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok - dediği çıkmak , {buraya- - dediğinden (dışarı) çıkmak - dediğine gelmek i, - dedi mi , {buraya- - deme! - demediğini bırakmamak (veya koymamak) - deme gitsin , - demek istemek - demek ki (veya demek oluyor ki) - demek olmak - dememek - der oğlu der - deyip de geçmemek - diyecek yok
38 Studios
38 Studios Nedir? 38 Studios Ne demek? , 38 Studios Kelimesi İle ilgili Daha Fazla Bilgi , Almak İçin Kategoriler Sayfamıza Bakınız. İlgili Sözlük Kelimeler Listesi
38 Studios Kelimesinin Anlamı? 38 Studios Ne Demek? 38 Studios Ne Demektir? ,38 Studios Analizi? 38 Studios Anlamı Nedir? 38 Studios Ne Demektir?, 38 Studios Açıklaması Nedir? , 38 Studios Cevabı Nedir? , 38 Studios Kelimesinin Anlamı?
Tip | Özel |
---|---|
Akıbeti | İflas |
Kuruluş | Maynard, Massachusetts 2006 ) |
Feshedilme | 2012 |
Genel merkezi | |
Önemli kişiler |
|
Ürün | Kingdoms of Amalur: Reckoning |
Daha önce Green Monster Games, LLC olan 38 Studios, LLC, Major League Baseball atıcısı Curt Schilling tarafından 2006 yılında kurulan ve kendi forma numarasıyla adlandırılan bir Amerikalı eğlence ve IP geliştirme şirketidir. Başlangıçta Massachusetts merkezli olan şirket, söz konusu devletin yarı kamu İktisadi Kalkınma Şirketi'nden (EDC) 75 milyon dolar kredi garantisi almasının ardından Rhode Island'a taşındı. Şubat 2012'de şirket, birkaç platform için tek oyunculu bir aksiyon rol yapma video oyunu olan Kingdoms of Amalur: Reckoning'i piyasaya sürdü. Oyun olumlu eleştiriler aldı ve ilk ayında yaklaşık 330.000 kopya sattı ve ilk 90 günde 1,2 milyon kopyaya yükseldi.[1][2] 38 Stüdyo birkaç ay sonra kapandı. Tartışmalı Rhode Island kredisinin başarısız olması, haber medyası ve hükûmet tarafından soruşturmaları teşvik etti.
Aralık 2005'teki bir aile tatili toplantısında Schilling, eşinin amcası ve emekli bir iş yöneticisi olan Bill Thomas'a video oyunu şirketi kurma fikrini sundu. Schilling'in sık sık oynadığı ve keyif aldığı yeni bir kitlesel çok oyunculu çevrimiçi rol yapma oyunu (MMORPG) oluşturmak istiyordu. 2006 yılında Schilling, çevrimiçi sohbet ederken altı arkadaşına planlarını açıkladı ve onlara “Ben bir oyun şirketi kurmayı ciddi olarak düşünüyorum. Başka kim var?" diye sordu.[kaynak belirtilmeli]
Girişime katılmak altı arkadaşıyla beraber Thomas, yazar RA Salvatore ve yazar / sanatçı Todd McFarlane'i işe aldı. 2006 yılında şirket, daha sonra 30,000 fitkare (2,7871 m2) Saat Kulesi Yeri denilen tarihi eski değirmen binasında, Maynard, Massachusetts şehir merkezinde ofis alanı olarak yer aldı.[3] Eylül 2006'da bir basın açıklamasıyla Green Monster Games'in (GMG) kurulduğu resmen açıklandı.[4] Şirketin Başkanı ve CEO'su Brett Close ve daha önce Electronic Arts CTO'su olan Jon Laff oldu.[5][6]
2007'de bahar eğitiminin başlangıcında şirket, Green Monster Games olan adını 38 Studios olarak değiştirdi.[7]
2008 yılında şirket, Sony Online Entertainment'ın EverQuest oyununun eski baş tasarımcısı Travis McGeathy'yi işe aldı.[8] 27 Mayıs 2009 tarihinde 38 Studios, Kaliforniya merkezli bir video oyunu geliştiricisi ve yayıncısı olan THQ'dan Rise of Nations oyununu geliştiren Big Huge Games'i satın aldı.[9] 21 Ağustos'ta 38 Studios, CEO'su Brett Close'un şirketten ayrıldığını ve eski İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Jennifer MacLean'ın yeni CEO olarak ilan edildiğini duyurdu.[10]
Henüz oyun çıkarılmamış olmasına rağmen Temmuz 2010'da Rhode Island Economic Development Corporation (EDC), 2012 sonuna kadar 450 işi devlete getirmeyi taahhüt eden 38 Studios için 75 milyon dolarlık kredi garantisini onayladı.[11] 3 Kasım 2010'da 38 Studios, Rhode Island EDC ile birlikte 75 milyon dolarlık finansman paketinin tamamlandığını ve 2011'in başlarında Providence, Rhode Island'a taşınmayı planladıklarını açıkladı.[12] 8 Nisan 2011'de tehcir başladı ve 12 Nisan'da 160 işçi yeni işyerinde çalışmaya başladı ve bu da iş yaratma ve tehcir kilometre taşlarını kabul etti.[13]
Bu noktada şirket, aynı anda iki başlangıç ürünü geliştiriyordu. Birincisi, tek oyunculu bir oyun olan Kingdoms of Amalur: Reckoning, şirketin Big Huge Games yan kuruluşu tarafından Electronic Arts tarafından yayımlanmak üzere geliştirildi. 2010 San Diego Comic-Con International kongresinde halka tanıtıldı.[14] 7 Şubat 2012 tarihinde Kuzey Amerika'da, 10 Şubat'ta Avrupa'da piyasaya sürüldü. Oyun orta seviyede bir başarı elde etti.[15] Kod adı Copernicus adlı ikinci oyun, Maynard/Providence stüdyosu tarafından geliştirilen çok oyunculu bir oyundu. Yazar RA Salvatore, Amalur fikri mülkiyeti için on binden fazla arka plan oluşturdu ve Todd McFarlane her iki ürün için de sanat yönetmenliğini üstlendi.[16][17][18][19]
İkinci oyun MMORPG, şirket iflas ilan ettiğinde hâlâ geliştirilme aşamasındaydı.[kaynak belirtilmeli]
14 Mayıs 2012 tarihinde Providence Journal, Rhode Island Valisi Chaffee'nin 38 Studios ile finansal durumları hakkında görüştüğünü ve sıkıntılar olduğunu belirtti.[20] Rhode Island eyaleti, 1 Mayıs'ta yetersiz fonlar nedeniyle bir çekin geri gönderilmesinden ve devletten daha fazla yardım istendiğinde, 38 Studios'un finansmanından endişe etti. Stüdyonun 18 Mayıs'ta, ilk vade tarihinden on yedi gün sonra ve isimsiz bir kaynaktan 1.025.000 $ havale ve 100.000 $ kişisel çek şeklinde yapılan ikinci ödeme girişimi başarılı oldu.[21][22]
Ancak, 38 Studios sonuç olarak o hafta bordro alamadı.[21] Rhode Island Economic Development Corporation'ın genel müdürü Keith Stokes, 16 Mayıs'ta vali tarafından kabul edilen istifasına döndü.[23][24] WPRI CEO'su Jennifer MacLean'ın ve Ürün Geliştirme Kıdemli Başkan Yardımcısı John Blakely'nin şirketi terk ettiklerini belirtti.[25]
24 Mayıs 2012'de 38 Studios resmî olarak iflas etti, operasyonları durdurdu ve tüm çalışanlarını ve Big Huge Games'in çalışanlarını toplu bir e-posta yoluyla işten çıkardı.[15] Schilling, stüdyoda Boston radyo istasyonu WEEI'deki başarısızlığını açıkça ele aldı ve asla maaş almadığını ve 50 milyon dolar olan tüm kişisel servetini kaybettiğini açıkladı.[26]
Rhode Island Eyalet Polisi, başsavcılık, ABD Başsavcılığı ve FBI, 38 Studios'un 7'nci iflas için dosyalanmasından bir gün önce 6 Haziran 2012 tarihinde şirket hakkında soruşturma başlattı.[27][28] 19 Mayıs 2014 tarihinde WPRI, 38 Studios'tan bazı stüdyo yöneticilerinin Rhode Island EDC'den kabul ettikleri paranın Project Copernicus'taki gelişimi bitirmek için yeterli olmadığını bildiğini bildirdi.[29]
Mart 2016'da Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC), konuya dahil oldu. Hem Rhode Island Ticaret Şirketi hem de Wells Fargo'yu menkul kıymet sahtekârlığıyla suçladı,[30] özellikle iki şirketin 75 milyon dolarlık kredinin 38 Studios için Project Copernicus üzerinde çalışmayı bitirmek için yeterli olmadığını, ancak tahvil yatırımcılarına riski bildirememişti.[31] Rhode Island Commerce, SEC ile 29 Mart 2017'de 50.000 $ 'lık bir medeni para cezasına çarptırıldı.[32] Ayrı bir idarî işlemde SEC, First Southwest Company ile 192.400 $ 'a yerleşti.[33] Wells Fargo ile açılan dava, hem SEC hem de bankanın avukatlarının açıklanamayan şartlarla uzlaşma anlaşması yaptıkları ve mahkemenin onayını beklediği Ocak 2019'a kadar devam etti.[34]
Rhode Island Eyalet Polisi tarafından yürütülen bir soruşturma, stüdyoya karşı suç duyurusunda bulunmak için yeterli kanıt sunmadı. Bununla birlikte, hukuk davaları devam etmiş,[35] sonuçta Schilling ve diğer sanıklarla yaklaşık 61 milyon dolarlık brüt ödemelere yol açmıştı.[36]
THQ Nordic, Eylül 2018'de Kingdoms of Amalur ve Project Copernicus'un da dâhil olduğu 38 Studios'tan fikri mülkiyet varlıklarını satın aldığını açıkladı.[37] THQ Nordic, Ağustos 2020 için planlanan Kingdoms of Amalur'un yeniden düzenlenmiş bir versiyonunu açıkladı.[38]